Silna reprezentacja w mediach społecznościowych jest jak posiadanie dobrego kanału marketingowego. Social Media mogą być doskonałym miejscem do budowania grona odbiorców. W takich portalach m.in. jak Facebook, Twitter, Google Plus, Instagram, Pinterest jest aktywnych wielu ludzi, więc działalność w tych miejscach może przynieść dużo korzyści pod względem widoczności.

Nasza oferta

Dzięki szerokim znajomością i wysokiemu poziomowi zaufania w sieciach społecznościowych można przyciągnąć do swoich stron dużo ruchu i odnośników. Każde udostępnienie treści w zdobytych kanałach powinno przynosić Ci zwiększenie widoczności i wzrost reputacji. To z kolei powinno przyczynić się do zwiększenia grona odbiorców.

Planowanie strategii wykorzystania mediów społecznościowych

Z uwagi na fakt, że istnieje wiele różnych społeczności, ugruntowanie w nich wszystkich swojej pozycji może być zbyt trudne lub kosztowne. Wszystkie portale społecznościowe rządzą się takimi samymi prawami jak społeczności i w istocie każdy taki portal jest społecznością społeczności. Nikt nie ma kontaktu z całą siecią, dlatego pierwszym krokiem w planowaniu strategii wykorzystania mediów społecznościowych jest dokonanie wyboru sieci społecznościowej i planu autopromocji.

Integracja mediów społecznościowych ze stroną www

Jedną z najlepszych metod pomiaru zaangażowania użytkowników publikowanymi materiałami na stronie www jest implementacja na niej przycisków różnych mediów społecznościowych. Pomiar aktywnego zainteresowania jest prostym sposobem na dowiedzenie się jakie reakcje wywołała opublikowana treść wśród użytkowników witryny.

Wraz z dodaniem przycisków powiązanych z sieciami społecznościowymi adaptujemy serwis internetowy do środowisk wszystkich portali społecznościowych. W tym celu umieszczamy specjalny zestaw znaczników Open Graph w kodzie strony internetowej.

Prowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach społecznościowych

Tworzenie treści i marketing należy traktować jako proces, najlepiej oparty na kalendarzu wydawniczym, na podstawie którego zorganizowane są działania optymalizacyjne i strategie dystrybucji. Marketing treści można porównać do kampanii PR w Internecie. Celem jest zdobycie jak największej widoczności i jak najlepszej reputacji oraz zdobycie odnośników mogących przyciągnąć wartościowy ruch do witryny.

Jeśli nie jesteś szczęśliwym posiadaczem popularnej marki, ludzie nie będą dodawać odnośników do Twoich komercyjnych stron. Należy zaoferować im coś cennego, a jednocześnie oryginalnego. Z nami Twoja kampania marketingowa zakończy się sukcesem – zarówno pod względem widoczności, jak i zdobywania linków. Stworzymy świetną treść, powiemy o niej wszystkim i sprawimy, aby wszyscy chcieli ją polecić dalej.

Koszt i wycena rozwiązania

Do ceny wprowadzonego rozwiązania należy podejść indywidualnie. Najważniejszym składnikiem wyceny jest zaplanowanie strategii działania w mediach społecznościowych i czasu trwania tego przedsięwzięcia. Bez tego etapu trudno wyrokować jaki będzie ostateczny koszt usługi.

Aby usprawnić Państwu proces wyceny przygotowaliśmy formularz zgłoszeniowy, który gorąco zachęcamy wypełnić.

Podsumowanie i wnioski

Wykorzystanie potencjału witryn społecznych może się okazać bardzo skuteczną strategią. Jej prawidłowe wcielenie w życie jest poważną inwestycją, która może się jednak zwrócić w dwójnasób.

Znamy przypadki, gdy krótkotrwała koncentracja na gromadzeniu odnośników (z towarzyszącą kampanią marketingu treści lub bez niej) przyniosła korzyści, które zostały zmarnowane przez to, że porzucono tę strategię. Takie witryny tracą impet i spadają w rankingach wyszukiwania poniżej konkurencji (którą wcześniej prześcignęły) i bardzo trudno jest im później nadgonić straty.

Prowadzenie kampanii wizerunkowej w mediach społecznościowych to długotrwały proces, w niektórych przypadkach nigdy się nie kończący a jedynie przeobrażający w inną strategię marketingową. Należy sobie zadać więc pytanie czy tworzyć własny zespół obsługujący kampanię reklamową, czy postawić na wynajem zewnętrznej firmy.